مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

579
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

694
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 66

چکیده

 هدف از این مطالعه تداعیات برند و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی برند بود که از دیدگاه کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری توسعه ی ارزش ویژه ی برند بررسی شد. این پژوهش از نوع کاربردی است و به شیوه ی پیمایشی اجرا شد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه های محقق ساخته ی تداعیات برند و رفتار شهروندی برند و پرسشنامه های استاندارد هویت برند و ارزش ویژه ی برند بود؛ که پایایی پرسشنامه ها به ترتیب 0/85, 0/82, 0/79 و 0/81 برآورد شد. با استناد به اطلاعات کارگزینی اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی, در سال 1395 جامعه ی آماری پژوهش حاضر شامل 123 نفر بود. حجم نمونه نیز به همین تعداد در نظر گرفته شد. برای آزمون مدل مفهومی پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر روش حداقل مربعات جزئی استفاده شد. یافته های حاصل از تحلیل داده ها نشان داد تداعیات برند بر ارزش ویژه ی برند و رفتار شهروندی برند تأثیر معناداری داشت؛ همچنین هویت برند بر ارزش ویژه ی برند و رفتار شهروندی برند تأثیر معناداری داشت؛ بنابراین توجه به حفظ و توسعه ی هویت برند و ایجاد تداعیات برند مطلوب در ذهن کارکنان عاملی مؤثر در ارتقای ارزش ویژه ی برند سازمان بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عظیم زاده، سیدمرتضی، و رضوی، سیدمحمدجواد. (1396). تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 5(19 )، 53-66. SID. https://sid.ir/paper/266798/fa

    Vancouver: کپی

    عظیم زاده سیدمرتضی، رضوی سیدمحمدجواد. تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1396؛5(19 ):53-66. Available from: https://sid.ir/paper/266798/fa

    IEEE: کپی

    سیدمرتضی عظیم زاده، و سیدمحمدجواد رضوی، “تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 5، no. 19 ، pp. 53–66، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266798/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button