APA:
کپیعظیم زاده، سیدمرتضی، و رضوی، سیدمحمدجواد. (1396). تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 5(19 )، 53-66. SID. https://sid.ir/paper/266798/fa
Vancouver:
کپیعظیم زاده سیدمرتضی، رضوی سیدمحمدجواد. تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1396؛5(19 ):53-66. Available from: https://sid.ir/paper/266798/fa
IEEE:
کپیسیدمرتضی عظیم زاده، و سیدمحمدجواد رضوی، “تداعیات و هویت برند با تأکید بر نقش میانجیگری رفتار شهروندی در میان کارشناسان اداره ی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارائه ی مدل ساختاری ارتقای ارزش ویژه ی برند،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 5، no. 19 ، pp. 53–66، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266798/fa