APA:
کپیفسنقری، جواد، بنسبردی، علی، و شوشی نسب، پروین. (1396). بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 5(16 )، 35-47. SID. https://sid.ir/paper/266809/fa
Vancouver:
کپیفسنقری جواد، بنسبردی علی، شوشی نسب پروین. بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1396؛5(16 ):35-47. Available from: https://sid.ir/paper/266809/fa
IEEE:
کپیجواد فسنقری، علی بنسبردی، و پروین شوشی نسب، “بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 5، no. 16 ، pp. 35–47، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266809/fa