APA:
کپیبابک معین، مرتضی. (1393). تاثیر دورنمای پدیدارشناختی در خوانش گفتمان های تبلیغاتی. مطالعات زبان و ادبیات فرانسه، 5(2 )، 25-36. SID. https://sid.ir/paper/267279/fa
Vancouver:
کپیبابک معین مرتضی. تاثیر دورنمای پدیدارشناختی در خوانش گفتمان های تبلیغاتی. مطالعات زبان و ادبیات فرانسه[Internet]. 1393؛5(2 ):25-36. Available from: https://sid.ir/paper/267279/fa
IEEE:
کپیمرتضی بابک معین، “تاثیر دورنمای پدیدارشناختی در خوانش گفتمان های تبلیغاتی،” مطالعات زبان و ادبیات فرانسه، vol. 5، no. 2 ، pp. 25–36، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267279/fa