APA:
کپیجوانی، وجیهه، احسانی، محمد، امیری، مجتبی، و کوزه چیان، هاشم. (1395). مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 6(12 )، 43-56. SID. https://sid.ir/paper/267441/fa
Vancouver:
کپیجوانی وجیهه، احسانی محمد، امیری مجتبی، کوزه چیان هاشم. مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛6(12 ):43-56. Available from: https://sid.ir/paper/267441/fa
IEEE:
کپیوجیهه جوانی، محمد احسانی، مجتبی امیری، و هاشم کوزه چیان، “مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 12 ، pp. 43–56، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267441/fa