مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,193
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,117
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران

صفحات

 صفحه شروع 43 | صفحه پایان 56

چکیده

 هدف از این مطالعه, طراحی و تبیین مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در صنعت ورزش ایران بود. این پژوهش از نوع تحقیقات اکتشافی و به تناسب رویکرد پژوهش کیفی بود. برای این منظور, به خبرگان حوزه برندسازی مراجعه و از طریق مصاحبه عمیق به جمع آوری داده ها پرداخته شد. روش نمونه گیری در این پژوهش گلوله برفی بود. در نهایت, از بین داده ها 15 مقوله اصلی در سه سطح؛ رفتاری, سازمانی و رویداد استخراج شد. مدل حاصل نمایش ساده ای از ساخت های اساسی مدل برندسازی صنعت ورزش ایران بود. مطابق آن, ضمن شناسایی مولفه های موثر بر برندسازی در صنعت ورزش ایران منطق حاکم و چگونگی ارتباط مولفه ها با یکدیگر نیز بیان شد. بنابراین, می توان از آن به عنوان مبنای عقلانی توسعه برندسازی در صنعت ورزش ایران بهره گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جوانی، وجیهه، احسانی، محمد، امیری، مجتبی، و کوزه چیان، هاشم. (1395). مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 6(12 )، 43-56. SID. https://sid.ir/paper/267441/fa

    Vancouver: کپی

    جوانی وجیهه، احسانی محمد، امیری مجتبی، کوزه چیان هاشم. مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛6(12 ):43-56. Available from: https://sid.ir/paper/267441/fa

    IEEE: کپی

    وجیهه جوانی، محمد احسانی، مجتبی امیری، و هاشم کوزه چیان، “مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 12 ، pp. 43–56، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267441/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button