APA:
کپینیک فرجام، مهدی، و عبدالوند، ساره. (1395). مدل سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند مصرف, با رویکرد سیستم های دینامیکی. مدیریت برند، 4(8 )، 123-156. SID. https://sid.ir/paper/267510/fa
Vancouver:
کپینیک فرجام مهدی، عبدالوند ساره. مدل سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند مصرف, با رویکرد سیستم های دینامیکی. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(8 ):123-156. Available from: https://sid.ir/paper/267510/fa
IEEE:
کپیمهدی نیک فرجام، و ساره عبدالوند، “مدل سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند مصرف, با رویکرد سیستم های دینامیکی،” مدیریت برند، vol. 4، no. 8 ، pp. 123–156، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267510/fa