APA:
کپیحسین زاده شهری، معصومه، و حدادی، سپیده. (1395). تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری, با نقش میانجی گری شخصیت برند. مدیریت برند، 4(8 )، 41-64. SID. https://sid.ir/paper/267511/fa
Vancouver:
کپیحسین زاده شهری معصومه، حدادی سپیده. تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری, با نقش میانجی گری شخصیت برند. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(8 ):41-64. Available from: https://sid.ir/paper/267511/fa
IEEE:
کپیمعصومه حسین زاده شهری، و سپیده حدادی، “تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری, با نقش میانجی گری شخصیت برند،” مدیریت برند، vol. 4، no. 8 ، pp. 41–64، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267511/fa