APA:
کپیاشکانی، مهدی، و اسفیدانی، محمدرحیم. (1395). بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تلفن همراه. مدیریت برند، 4(8 )، 157-180. SID. https://sid.ir/paper/267512/fa
Vancouver:
کپیاشکانی مهدی، اسفیدانی محمدرحیم. بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تلفن همراه. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(8 ):157-180. Available from: https://sid.ir/paper/267512/fa
IEEE:
کپیمهدی اشکانی، و محمدرحیم اسفیدانی، “بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف کننده بر بشارت برند تلفن همراه،” مدیریت برند، vol. 4، no. 8 ، pp. 157–180، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267512/fa