APA:
کپیفرجام فرد، راضیه، و شاه طهماسبی، اسماعیل. (1395). بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت). مدیریت برند، 3(5 )، 119-150. SID. https://sid.ir/paper/267517/fa
Vancouver:
کپیفرجام فرد راضیه، شاه طهماسبی اسماعیل. بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت). مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(5 ):119-150. Available from: https://sid.ir/paper/267517/fa
IEEE:
کپیراضیه فرجام فرد، و اسماعیل شاه طهماسبی، “بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)،” مدیریت برند، vol. 3، no. 5 ، pp. 119–150، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267517/fa