APA:
کپیامتی، آزاده، احمدی زاد، آرمان، و کفچه، پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. مدیریت برند، 5(9 )، 135-171. SID. https://sid.ir/paper/267520/fa
Vancouver:
کپیامتی آزاده، احمدی زاد آرمان، کفچه پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. مدیریت برند[Internet]. 1396؛5(9 ):135-171. Available from: https://sid.ir/paper/267520/fa
IEEE:
کپیآزاده امتی، آرمان احمدی زاد، و پرویز کفچه، “عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند،” مدیریت برند، vol. 5، no. 9 ، pp. 135–171، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267520/fa