مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

876
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

849
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند

صفحات

 صفحه شروع 135 | صفحه پایان 171

چکیده

 دستیابی به عملکرد بازار بالاتر, هدفی است که سازمان ها همواره برای رسیدن به آن, به اقدامات مختلفی روی می آورند. این پژوهش که به بررسی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند می پردازد, از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش, پیمایشی تحلیلی است. جامعه آماری شامل مدیران استراتژی, برنامه ریزی, بازاریابی, برند و فروش در شرکت های ایرانی است و داده های پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری غیراحتمالی دردسترس از طریق فرمول کوکران از میان 400 نفر از مدیران شرکت های ایرانی به دست آمده است. جهت آزمون فرضیه ها, از روش مدل یابی معادلات ساختاری, با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که سازه های نوآوری محصول, گرایش استراتژیک, نوآوری برند و گرایش به کارآفرینی, بر عملکرد بازار تاثیر مثبت و معناداری دارند. سازه های یادگیری سازمانی, گرایش به بازار, نوآوری محصول, گرایش استراتژیک و گرایش به کارآفرینی نیز بهصورت غیرمستقیم بر عملکرد بازار تاثیر مثبت و معناداری دارد و متغیر میانجی نوآوری برند, موجب تشدید رابطه ها خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امتی، آزاده، احمدی زاد، آرمان، و کفچه، پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. مدیریت برند، 5(9 )، 135-171. SID. https://sid.ir/paper/267520/fa

    Vancouver: کپی

    امتی آزاده، احمدی زاد آرمان، کفچه پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. مدیریت برند[Internet]. 1396؛5(9 ):135-171. Available from: https://sid.ir/paper/267520/fa

    IEEE: کپی

    آزاده امتی، آرمان احمدی زاد، و پرویز کفچه، “عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند،” مدیریت برند، vol. 5، no. 9 ، pp. 135–171، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267520/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button