APA:
کپیزارعی، عظیم، و ناصری اشترانی، زهره. (1397). بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی گری ارزش ادراک شده و پاسخ های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان روغن لادن در شهر تهران). مطالعات رفتار مصرف کننده، 5(2 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/268082/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، ناصری اشترانی زهره. بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی گری ارزش ادراک شده و پاسخ های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان روغن لادن در شهر تهران). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1397؛5(2 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/268082/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، و زهره ناصری اشترانی، “بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی گری ارزش ادراک شده و پاسخ های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان روغن لادن در شهر تهران)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 5، no. 2 ، pp. 1–20، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268082/fa