مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

773
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

793
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور

صفحات

 صفحه شروع 193 | صفحه پایان 211

چکیده

برندسازی به عنوان شکل جدیدی از ارتباطات میان مشتریان و بانک ها به منظور الزام رقابتی و پارادایم غالب در بازاریابی صنعت بانکداری مطرح است. این مفهوم بسیار پویا بوده و علیرغم پژوهش های گسترده, هنوز به اندازه کافی موردبررسی قرار نگرفته است. هدف این پژوهش, شناسایی و سطح بندی عوامل تشکیل دهنده برند در صنعت بانکداری می باشد که ازنظر نتیجه توسعه ای و از منظر هدف کاربردی به شمار می آید. پژوهش حاضر از روش ترکیبی بهره می گیرد بدین صورت که نخست عوامل تشکیل دهنده برند در صنعت بانکداری کشور بامطالعه مبانی نظری و با استفاده از روش دلفی(اخذ نظر خبرگان) شناسایی و سپس از طریق رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری نسبت به سطح بندی عوامل برندسازی اقدام شده است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که عوامل یازده گانه برند سازی در سیستم بانکی در پنج سطح به ترتیب وفاداری برند در سطح اول, تمایل برند, دلبستگی برند و اعتماد برند در سطح دوم, ابعاد تعهد برند, رضایت برند, شخصیت برند, شهرت برند و ارزش ادراک شده در سطح سوم, کیفیت خدمات در سطح چهارم و هویت برند در سطح پنجم طبقه بندی می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباس زاده، حسن، عالم تبریز، اکبر، ایراندوست، منصور، و صلواتی، عادل. (1398). برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 193-211. SID. https://sid.ir/paper/268096/fa

    Vancouver: کپی

    عباس زاده حسن، عالم تبریز اکبر، ایراندوست منصور، صلواتی عادل. برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):193-211. Available from: https://sid.ir/paper/268096/fa

    IEEE: کپی

    حسن عباس زاده، اکبر عالم تبریز، منصور ایراندوست، و عادل صلواتی، “برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 193–211، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268096/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button