APA:
کپیعباس زاده، حسن، عالم تبریز، اکبر، ایراندوست، منصور، و صلواتی، عادل. (1398). برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 193-211. SID. https://sid.ir/paper/268096/fa
Vancouver:
کپیعباس زاده حسن، عالم تبریز اکبر، ایراندوست منصور، صلواتی عادل. برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):193-211. Available from: https://sid.ir/paper/268096/fa
IEEE:
کپیحسن عباس زاده، اکبر عالم تبریز، منصور ایراندوست، و عادل صلواتی، “برندسازی جهت خلق ارزش مصرف کننده در نظام بانکی کشور،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 193–211، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268096/fa