مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,780
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,055
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب)

صفحات

 صفحه شروع 21 | صفحه پایان 39

چکیده

 با توجه به استقبال بسیار زیاد کاربران اینترنتی از سایتهای ارائه دهنده کانالها و خدمات بصورت آنلاین, امروزه یکی از مؤثرترین و بهینه ترین, روشها از حیث کم هزینه بودن, کارایی و جذب کاربران, استفاده از تکنیکهای بازاریابی محتوایی می باشد. بازاریابی محتوایی به فعالیتهای مرتبط با ایجاد و بروز رسانی محتوایی وبسایت برای جذب و حفظ کاربران اینترنتی در وبسایتها اطلاق می شود. هدف این مطالعه بررسی تأثیر چگونگی بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وبسایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی با نقش تعدیلگری کیفیت وبسایت است. این پژوهش از حیث ماهیت و روش, توصیفی-پیمایشی بوده و از نظر هدف کاربردی است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده در اختیار 110 نفر از کاربران وبسایت مورد مطالعه قرار گرفت. پس از تجزیه و تحلیل داده ها به کمک تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری, به دلیل بزرگتر بودن عدد معناداری t از مقدار 1. 96 برای متغیرهای: بازاریابی محتوایی با نقش تعدیل گری کیفیت وبسایت, کمیت و همچنین, کیفیت محتوای سایت؛ معنی دار بودن تأثیر هر سه متغیر بر قصد بازدید مجدد از سایت در سطح اطمینان 95% تأیید شد. بر اساس ضرایب استاندارد شده مسیر میان متغیرهای: بازاریابی محتوایی و قصد بازدید مجدد از سایت کمیت محتوای سایت و قصد بازدید مجدد از سایت و نهایتاً کیفیت محتوای سایت و قصد بازدید مجدد از سایت, مشاهده می شود که متغیر بازاریابی محتوایی به میزان 46%, کمیت محتوای سایت به میزان 19% و کیفیت محتوای سایت به میزان 60% تغییرات قصد بازدید مجدد از سایت را تبیین کرده و تأثیر مثبت و معنادار است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضوانی، مهران، میرطاهری، سیده فاطمه، و رضائی، مرضیه. (1398). تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب). مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 21-39. SID. https://sid.ir/paper/268097/fa

    Vancouver: کپی

    رضوانی مهران، میرطاهری سیده فاطمه، رضائی مرضیه. تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):21-39. Available from: https://sid.ir/paper/268097/fa

    IEEE: کپی

    مهران رضوانی، سیده فاطمه میرطاهری، و مرضیه رضائی، “تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 21–39، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268097/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button