APA:
کپیاسدی، عباس، و اکبری، محمد. (1397). شناخت تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(23 )، 107-144. SID. https://sid.ir/paper/268103/fa
Vancouver:
کپیاسدی عباس، اکبری محمد. شناخت تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1397؛6(23 ):107-144. Available from: https://sid.ir/paper/268103/fa
IEEE:
کپیعباس اسدی، و محمد اکبری، “شناخت تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 23 ، pp. 107–144، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268103/fa