APA:
کپیمبشرراد، فاطمه، و غنبرطهرانی، نسیم. (1397). عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(24 )، 109-136. SID. https://sid.ir/paper/268123/fa
Vancouver:
کپیمبشرراد فاطمه، غنبرطهرانی نسیم. عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1397؛6(24 ):109-136. Available from: https://sid.ir/paper/268123/fa
IEEE:
کپیفاطمه مبشرراد، و نسیم غنبرطهرانی، “عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 24 ، pp. 109–136، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268123/fa