مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

480
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

525
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 64

چکیده

 جوامع مجازی با توجه به امکانات فراهم شده در محیط وب و دسترسی وسیعی که به مصرف کننده دارد بر فعالیت های مرتبط با کسب وکار بسیار تأثیرگذار هستند, بنابراین بررسی پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی می تواند از جنبه های شناختی رفتار مصرف کننده, در این محیط رقابتی حائز اهمیت باشد. هدف این تحقیق بررسی پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی است. روش انجام این تحقیق به صورت تلفیقی بوده به این ترتیب که در بخش کیفی مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 14 نفر از خبرگان انجام پذیرفت و پس از تحلیل نتایج به کمک تکنیک تحلیل محتوا مدل طراحی شده در حجم نمونه 384 نفر مورد آزمون کمی قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد پیش زمینه های فردی و اجتماعی, خدمات ارائه شده توسط وب سایت, تمایل, نگرش و نیات ما در مشارکت تأثیر بسزایی دارند, در مورد پیامدهای مشارکت نشان داد نیات ما برای مشارکت در جوامع مجازی تأثیر منفی بر ارتباطات با خانواده و دوستان, همچنین استفاده کمتر از سایر رسانه ها می شود اما اطلاعات مصرف کنندگان را افزایش می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، و بهیار، پدرام. (1396). پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(21 )، 33-64. SID. https://sid.ir/paper/268129/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، بهیار پدرام. پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1396؛6(21 ):33-64. Available from: https://sid.ir/paper/268129/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، و پدرام بهیار، “پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 21 ، pp. 33–64، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268129/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button