APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و بهیار، پدرام. (1396). پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(21 )، 33-64. SID. https://sid.ir/paper/268129/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، بهیار پدرام. پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1396؛6(21 ):33-64. Available from: https://sid.ir/paper/268129/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و پدرام بهیار، “پیش زمینه ها و پیامدهای مشارکت مصرف کنندگان در جوامع مجازی،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 21 ، pp. 33–64، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268129/fa