APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، ناصحی فر، وحید، خاشعی، وحید، و دانش پرور، میترا. (1398). نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(28 )، 135-166. SID. https://sid.ir/paper/268133/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، ناصحی فر وحید، خاشعی وحید، دانش پرور میترا. نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1398؛7(28 ):135-166. Available from: https://sid.ir/paper/268133/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، وحید ناصحی فر، وحید خاشعی، و میترا دانش پرور، “نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 28 ، pp. 135–166، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268133/fa