APA:
کپیفاریابی، محمد، رحیمی اقدم، صمد، کوششی، محمدرضا، و پورآقابالایی، علیرضا. (1398). تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(1 (پیاپی 4))، 23-44. SID. https://sid.ir/paper/268551/fa
Vancouver:
کپیفاریابی محمد، رحیمی اقدم صمد، کوششی محمدرضا، پورآقابالایی علیرضا. تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(1 (پیاپی 4)):23-44. Available from: https://sid.ir/paper/268551/fa
IEEE:
کپیمحمد فاریابی، صمد رحیمی اقدم، محمدرضا کوششی، و علیرضا پورآقابالایی، “تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 23–44، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268551/fa