مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,947
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,798
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 44

چکیده

 پویایی در محیط های کسب وکار که به دلیل بروز عواملی چون رشد یا سقوط اقتصادی, فزونی و شدت رقابت, جهانی سازی, ادغام ها و ترکیب ها و نوآوری های تکنولوژیکی به وجود آمده است قابلیت مدیران رده بالا را در درک به موقع و پاسخ صحیح به این تغییرات به چالش کشیده است. در بازارهای به شدت رقابتی جهانی, شناخت نیاز مشتریان و متمایز ساختن خودشان از رقبا بیش ازپیش اهمیت حیاتی پیدا کرده است. هدف از این پژوهش بررسی تأثیر تجربه بین المللی و بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی است در مدل طراحی شده به شناسایی متغیرهای تأثیرگذار بر استراتژی های بازاریابی بین المللی و عملکرد صادرات پرداخته شده است. نتایج به دست آمده از تجزیه وتحلیل داده های میدانی, بین گروه های مختلف کارشناسان و مدیران شرکت های فعال در امر صادرات استان آذربایجان شرقی با استفاده از مدل ساختاری, بیانگر تأثیر مثبت بازارگرایی و تجربه های بین المللی بر استراتژی بازاریابی بین المللی به عنوان متغیر میانجی و همچنین تأثیر مثبت و معنی دار استراتژی بازاریابی بین المللی بر عملکرد صادرات گردیده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فاریابی، محمد، رحیمی اقدم، صمد، کوششی، محمدرضا، و پورآقابالایی، علیرضا. (1398). تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(1 (پیاپی 4))، 23-44. SID. https://sid.ir/paper/268551/fa

    Vancouver: کپی

    فاریابی محمد، رحیمی اقدم صمد، کوششی محمدرضا، پورآقابالایی علیرضا. تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(1 (پیاپی 4)):23-44. Available from: https://sid.ir/paper/268551/fa

    IEEE: کپی

    محمد فاریابی، صمد رحیمی اقدم، محمدرضا کوششی، و علیرضا پورآقابالایی، “تأثیر بازارگرایی و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین المللی،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 23–44، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268551/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button