APA:
کپیمحمدی فر، یوسف، احمدیان، قدرت، و حشمتی، افشین. (1398). پیامدهای برندیابی ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی. مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل، 2(1 )، 25-56. SID. https://sid.ir/paper/268909/fa
Vancouver:
کپیمحمدی فر یوسف، احمدیان قدرت، حشمتی افشین. پیامدهای برندیابی ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی. مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل[Internet]. 1398؛2(1 ):25-56. Available from: https://sid.ir/paper/268909/fa
IEEE:
کپییوسف محمدی فر، قدرت احمدیان، و افشین حشمتی، “پیامدهای برندیابی ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی،” مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل، vol. 2، no. 1 ، pp. 25–56، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268909/fa