APA:
کپیبنسبردی، علی، فسنقری، جواد، رنجبر، سمانه، و بیدخوری، نرگس. (1398). اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی. رهیافت های نو در علوم ورزشی، 1(1 )، 117-138. SID. https://sid.ir/paper/268929/fa
Vancouver:
کپیبنسبردی علی، فسنقری جواد، رنجبر سمانه، بیدخوری نرگس. اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی. رهیافت های نو در علوم ورزشی[Internet]. 1398؛1(1 ):117-138. Available from: https://sid.ir/paper/268929/fa
IEEE:
کپیعلی بنسبردی، جواد فسنقری، سمانه رنجبر، و نرگس بیدخوری، “اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی،” رهیافت های نو در علوم ورزشی، vol. 1، no. 1 ، pp. 117–138، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268929/fa