مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,160
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر برند، طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 117 | صفحه پایان 138

چکیده

 اهداف: هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفشهای برند ورزشی بود. روش شناسی: روش این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی انجام گرفته و از تحقیقات کاربردی به شمار می رود. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی دانشجویان رشته تربیت بدنی ایران در مقاطع مختلف تحصیلی می شد. در این پژوهش به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی 720 پرسشنامه جمع آوری شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات این تحقیق از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد. یافته ها: نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که طراحی با ضریب اثر 0. 36, قیمت 27/0 و برند 0. 26 به ترتیب تأثیر معناداری بر کیفیت ادراک شده مشتریان دارند. نتایج این تحقیق همچنین نشان داد که که کیفیت ادراک شده با ضریب اثر 0. 49 تأثیر معناداری بر قصد خرید مشتریان دارد. نتیجه گیری: در یک جمع بندی کلی می توان گفت که مؤلفه های طراحی, قیمت و برند کفش های ورزشی برای دانشجویان تربیت بدنی ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند که برندهای معروف دنیا برای داشتن بازاری پرسود در ایران باید به این مؤلفه ها توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند از طریق تأثیرگذاری بر روی کیفیت ادراک شده مشتریان, قصد مجدد خرید آنان را افزایش دهند. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بنسبردی، علی، فسنقری، جواد، رنجبر، سمانه، و بیدخوری، نرگس. (1398). اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی. رهیافت های نو در علوم ورزشی، 1(1 )، 117-138. SID. https://sid.ir/paper/268929/fa

    Vancouver: کپی

    بنسبردی علی، فسنقری جواد، رنجبر سمانه، بیدخوری نرگس. اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی. رهیافت های نو در علوم ورزشی[Internet]. 1398؛1(1 ):117-138. Available from: https://sid.ir/paper/268929/fa

    IEEE: کپی

    علی بنسبردی، جواد فسنقری، سمانه رنجبر، و نرگس بیدخوری، “اثر برند, طراحی و قیمت بر روی کیفیت ادراک شده و قصد مجدد خرید مشتریان کفش های برند ورزشی،” رهیافت های نو در علوم ورزشی، vol. 1، no. 1 ، pp. 117–138، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268929/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button