APA:
کپیآقاتباررودباری، جمیله، و جوانیان، مصطفی. (1397). بررسی اثر بخشی آموزش مفاهیم آینده نگاری و مرجعیت علمی به دانشجویان در گروه های کوچک: مطالعه نیمه تجربی در اجرای برنامه های بسته ظرفیت سازی برای کسب مرجعیت علمی. نوین سلامت (Current Research in Medical Sciences)، 3(2 )، 19-24. SID. https://sid.ir/paper/269287/fa
Vancouver:
کپیآقاتباررودباری جمیله، جوانیان مصطفی. بررسی اثر بخشی آموزش مفاهیم آینده نگاری و مرجعیت علمی به دانشجویان در گروه های کوچک: مطالعه نیمه تجربی در اجرای برنامه های بسته ظرفیت سازی برای کسب مرجعیت علمی. نوین سلامت (Current Research in Medical Sciences)[Internet]. 1397؛3(2 ):19-24. Available from: https://sid.ir/paper/269287/fa
IEEE:
کپیجمیله آقاتباررودباری، و مصطفی جوانیان، “بررسی اثر بخشی آموزش مفاهیم آینده نگاری و مرجعیت علمی به دانشجویان در گروه های کوچک: مطالعه نیمه تجربی در اجرای برنامه های بسته ظرفیت سازی برای کسب مرجعیت علمی،” نوین سلامت (Current Research in Medical Sciences)، vol. 3، no. 2 ، pp. 19–24، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269287/fa