APA:
کپیبادله، علیرضا، سلیمانی، وحیده، و توماج، عبدالجلال. (1396). بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانش آموزان. پویش در آموزش علوم پایه، 3(9 )، 66-81. SID. https://sid.ir/paper/269561/fa
Vancouver:
کپیبادله علیرضا، سلیمانی وحیده، توماج عبدالجلال. بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانش آموزان. پویش در آموزش علوم پایه[Internet]. 1396؛3(9 ):66-81. Available from: https://sid.ir/paper/269561/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بادله، وحیده سلیمانی، و عبدالجلال توماج، “بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانش آموزان،” پویش در آموزش علوم پایه، vol. 3، no. 9 ، pp. 66–81، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269561/fa