APA:
کپیصفاریه، محدثه. (1397). بررسی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره، 4(9 )، 63-89. SID. https://sid.ir/paper/269599/fa
Vancouver:
کپیصفاریه محدثه. بررسی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره[Internet]. 1397؛4(9 ):63-89. Available from: https://sid.ir/paper/269599/fa
IEEE:
کپیمحدثه صفاریه، “بررسی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی،” پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره، vol. 4، no. 9 ، pp. 63–89، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269599/fa