مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,713
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,062
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سرمایه فکری

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 22

چکیده

 در اقتصاد دانش محور, از سرمایه فکری به منظور ایجاد ارزش برای سازمان استفاده میشود و امروزه نقش سزمایه های فکری در ایجاد ارزش برای سازمانها و شرکت ها و واحد های تجاری بسیار بیشتر از نقشی است که سرمایه مالی در واحد ها ایفا می کند. بسیاری از صاحب نظران حوزه مدیریت به این نکته باور دارند که سرمایه فکری و نیروی انسانی با کیفیت و دانش محور, عامل اصلی بهره وری و خلاقیت در سازمانی است که می تواند با ایده های خود فرایندهای جدیدی را خلق و کار آفرینی سازمانی را در سازمان تشویق کند که در نهایت باعث افزایش مزیت رقابتی سازمان خواهد شد. در این مقاله ضمن تعریف مفاهیم و اصطلاحات سرمایه فکری اهمیت اندازه گیری, نظریه های سرمایه فکری, روش اندازه گیری سرمایه فکری بیان ش ده روش مورد استفاده این مقاله کتابخانه ای بوده و گرد آوری داده ها از طریق واکاوی مقالات و کتب داخلی و خارجی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شمسی، سمیه. (1399). سرمایه فکری. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(2 )، 15-22. SID. https://sid.ir/paper/269684/fa

    Vancouver: کپی

    شمسی سمیه. سرمایه فکری. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(2 ):15-22. Available from: https://sid.ir/paper/269684/fa

    IEEE: کپی

    سمیه شمسی، “سرمایه فکری،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 2 ، pp. 15–22، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269684/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا