APA:
کپیجبلی، امیر، و فرج زاده، ثریا. (1399). نقش سرمایه اجتماعی در ترویج دورکاری. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(2 )، 23-29. SID. https://sid.ir/paper/269685/fa
Vancouver:
کپیجبلی امیر، فرج زاده ثریا. نقش سرمایه اجتماعی در ترویج دورکاری. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(2 ):23-29. Available from: https://sid.ir/paper/269685/fa
IEEE:
کپیامیر جبلی، و ثریا فرج زاده، “نقش سرمایه اجتماعی در ترویج دورکاری،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 2 ، pp. 23–29، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269685/fa