APA:
کپیمصدق راد، علی محمد. (1383). نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار, زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (1381). تحقیقات نظام سلامت حکیم (حکیم)، 7(3)، 14-23. SID. https://sid.ir/paper/29322/fa
Vancouver:
کپیمصدق راد علی محمد. نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار, زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (1381). تحقیقات نظام سلامت حکیم (حکیم)[Internet]. 1383؛7(3):14-23. Available from: https://sid.ir/paper/29322/fa
IEEE:
کپیعلی محمد مصدق راد، “نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار, زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (1381)،” تحقیقات نظام سلامت حکیم (حکیم)، vol. 7، no. 3، pp. 14–23، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/29322/fa