مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,246
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

993
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 135 | صفحه پایان 149

چکیده

 هدف کلی از این پژوهش, بررسی راهکارهای جذب مشتری توسط سالن های بدنسازی ویژه بانوان شهر اصفهان بوده است. به این منظور پرسشنامه ای توسط محقق تنظیم شد و پس از هنجاریابی در اختیار 120 نفر از مشتریان, 12 نفر از مدیران و 12 نفر از مربیان که به عنوان نمونه آماری انتخاب شده بودند, قرار گرفت. اطلاعات به دست آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که هدف بیشتر بانوان از شرکت در کلاس های باشگاه, حفظ تندرستی (65.8 درصد), تناسب اندام (60.8 درصد), کاهش وزن (42.5 درصد) بوده است. همچنین نتایج نشان داد که وجود مربیان متخصص و متعهد و مکان قرارگیری سالن و در نظر گرفتن انواع تخفیف در هنگام پرداخت شهریه در میزان جذب مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است و مشتریان به چگونگی و کیفیت ارایه خدمات اهمیت بیشتری می دهند و از نظر آنان کیفیت و کمیت امکانات و استفاده از انواع روش های تبلیغاتی اهمیت کمتری در جذب مشتری دارد. از دیگر نتایج به دست آمده, آشنایی کم مدیران و مربیان باشگاه ها با اهداف, انگیزه ها و تمایلات مشتریان است و بیشتر مدیران و مربیان از نظر سابقه ورزشی و تحصیلات دانشگاهی در زمینه مدیریت و مربیگری باشگاه ها در سطح پایینی قرار دارند که بیان کننده ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت بویژه مدیریت باشگاه های ورزشی و دوره های تخصصی و آموزشی برای مربیان است. همچنین نتایج نشان می دهد که در نظر گرفتن انواع تخفیف در هنگام پرداخت شهریه و تاسیس باشگاه در مکان پر رفت و آمد در افزایش میزان جذب مشتری اهمیت زیادی دارد (P≤0.01).

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

احسانی، محمد، و شمسی پور، سمانه. (1384). بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان . حرکت، -(پیاپی 25)، 135-149. SID. https://sid.ir/paper/30199/fa

Vancouver: کپی

احسانی محمد، شمسی پور سمانه. بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان . حرکت[Internet]. 1384؛-(پیاپی 25):135-149. Available from: https://sid.ir/paper/30199/fa

IEEE: کپی

محمد احسانی، و سمانه شمسی پور، “بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان ،” حرکت، vol. -، no. پیاپی 25، pp. 135–149، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/30199/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button