Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,387
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

664
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

5

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر آموزش به شیوه فوردایس بر افزایش میزان شادمانی معلمان آموزش و پرورش شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 62

کلیدواژه

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش به شیوه فوردایس بر افزایش میزان شادمانی معلمان ابتدایی شهر اصفهان بود. در این پژوهش از طرح تجربی با گروه آزمایش و کنترل در دو گروه 30 نفری با پیش آزمون و پس آزمون استفاده شد. نتایج آزمون نشان داد آموزش شادمانی به شیوه فوردایس بر افزایش میزان شادمانی معلمان موثر است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

مرادی، مریم، جعفری، سیدابراهیم، و عابدی، محمدرضا. (1386). تاثیر آموزش به شیوه فوردایس بر افزایش میزان شادمانی معلمان آموزش و پرورش شهر اصفهان. طب و تزکیه، 16(4-3 (مسلسل 67-66))، 57-62. SID. https://sid.ir/paper/34372/fa

Vancouver: کپی

مرادی مریم، جعفری سیدابراهیم، عابدی محمدرضا. تاثیر آموزش به شیوه فوردایس بر افزایش میزان شادمانی معلمان آموزش و پرورش شهر اصفهان. طب و تزکیه[Internet]. 1386؛16(4-3 (مسلسل 67-66)):57-62. Available from: https://sid.ir/paper/34372/fa

IEEE: کپی

مریم مرادی، سیدابراهیم جعفری، و محمدرضا عابدی، “تاثیر آموزش به شیوه فوردایس بر افزایش میزان شادمانی معلمان آموزش و پرورش شهر اصفهان،” طب و تزکیه، vol. 16، no. 4-3 (مسلسل 67-66)، pp. 57–62، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/34372/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا