APA:
کپیزارع، حسین، و نقش، سیمین. (1395). بررسی سهم متغیرهای سطح دانش آموز و معلم بر عملکرد خواندن دانش آموزان پایه چهارم بر اساس داده های پرلز 2006. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 7(2 (پیاپی 26))، 39-51. SID. https://sid.ir/paper/356341/fa
Vancouver:
کپیزارع حسین، نقش سیمین. بررسی سهم متغیرهای سطح دانش آموز و معلم بر عملکرد خواندن دانش آموزان پایه چهارم بر اساس داده های پرلز 2006. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1395؛7(2 (پیاپی 26)):39-51. Available from: https://sid.ir/paper/356341/fa
IEEE:
کپیحسین زارع، و سیمین نقش، “بررسی سهم متغیرهای سطح دانش آموز و معلم بر عملکرد خواندن دانش آموزان پایه چهارم بر اساس داده های پرلز 2006،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 39–51، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356341/fa