مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

7,605
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,153
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B)

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 118

چکیده

 در مدل های C2B از تجارت الکترونیکی, اعتماد مشتریان یکی از فاکتور های کلیدی و از عناصر اصلی موفقیت در تجارت الکترونیکی است تا آنجا که بسیاری از صاحب نظران کلید موفقیت در تجارت الکترونیک را ایجاد و استقرار فراگرد مطمئن و مورد اعتماد برای خریدار می دانند. با وجود این معنا و مفهوم اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک و ابعاد و عوامل موثر بر آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.موضوع این تحقیق بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک است. در این راستا فرضیه های تحقیق در چارچوب عوامل فردی, شرکتی و زیرساختی مطرح و بررسی شدند.جامعه آماری تحقیق, مشتریانی هستند که از فروشگاه های الکترونیکی موجود در جامعه مجازی ایرانیان به صورت الکترونیکی خرید کرده, از میان آنان نمونه گیری تصادفی صورت گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که به جز فرضیه مربوط به عوامل فردی ,سایر فرضیه های تحقیق تایید می شوند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

خدادادحسینی، سیدحمید، شیرخدایی، میثم، و کردنائیج، اسداله. (1388). عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B). پژوهش های مدیریت در ایران، 13(2 (پیاپی 61))، 93-118. SID. https://sid.ir/paper/356690/fa

Vancouver: کپی

خدادادحسینی سیدحمید، شیرخدایی میثم، کردنائیج اسداله. عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1388؛13(2 (پیاپی 61)):93-118. Available from: https://sid.ir/paper/356690/fa

IEEE: کپی

سیدحمید خدادادحسینی، میثم شیرخدایی، و اسداله کردنائیج، “عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 13، no. 2 (پیاپی 61)، pp. 93–118، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356690/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button