APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، شیرخدایی، میثم، و کردنائیج، اسداله. (1388). عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B). پژوهش های مدیریت در ایران، 13(2 (پیاپی 61))، 93-118. SID. https://sid.ir/paper/356690/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، شیرخدایی میثم، کردنائیج اسداله. عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1388؛13(2 (پیاپی 61)):93-118. Available from: https://sid.ir/paper/356690/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، میثم شیرخدایی، و اسداله کردنائیج، “عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 13، no. 2 (پیاپی 61)، pp. 93–118، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356690/fa