APA:
کپیعمادی، سیدرسول، و یکتا، سمیه. (1395). تاثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 7(2 (پیاپی 26))، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/356898/fa
Vancouver:
کپیعمادی سیدرسول، یکتا سمیه. تاثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1395؛7(2 (پیاپی 26)):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/356898/fa
IEEE:
کپیسیدرسول عمادی، و سمیه یکتا، “تاثیر روش استاد- شاگردی مبتنی برآموزش چند رسانه ای بر مقدار انگیزش و پیشرفت تحصیلی،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 1–16، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/356898/fa