Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

810
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

717
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 108

چکیده

 هدف از این مقاله پژوهشی همانا شناسایی فرصت ها و چالش های استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران است. روش پژوهش, روش ترکیبی است و جهت گردآوری داده ها ابتدا از طریق مصاحبه عمیق با خبرگان بازاریابی که به روش هدفمند انتخاب کردیم فرصتها و چالش ها را شناسایی کردیم, سپس جهت ارزیابی عوامل شناسایی شده, از طریق نمونه گیری گلوله برفی, نمونه ای از بین فعالان کسب وکار در رسانه های اجتماعی انتخاب و پرسشنامه ای را در میان آنها توزیع کردیم. نتایج حاصل از مصاحبه ها را با استفاده از نرم افزار مکس کیودی ای [i] 12 کدگذاری و تحلیل و داده های پرسشنامه را نیز با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس [ii] تحلیل و درنهایت در دو بخش فرصت ها و چالش ها دسته بندی کردیم. فرصت ها شامل تعامل و ایجاد ارتباط دوطرفه با مشتری, گستردگی شبکه های اجتماعی, بازاریابی دهان به دهان, بازاریابی پارتیزانی, برندینگ, عوامل اقتصادی, اجتماعی-فرهنگی و عوامل مرتبط با فن آوری و چالش ها نیز شامل عوامل سیاسی, کنترل ناپذیری پیام ها و محدودیت مخاطبین می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، و شهریاری، مهری. (1396). استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها. جهانی رسانه، 12(2 )، 89-108. SID. https://sid.ir/paper/358302/fa

    Vancouver: کپی

    ملکی مین باش رزگاه مرتضی، شهریاری مهری. استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها. جهانی رسانه[Internet]. 1396؛12(2 ):89-108. Available from: https://sid.ir/paper/358302/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی ملکی مین باش رزگاه، و مهری شهریاری، “استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها،” جهانی رسانه، vol. 12، no. 2 ، pp. 89–108، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358302/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا