APA:
کپیخادم زاده، جواد، ایزدی، جهانبخش، و سلطانی، علیرضا. (1397). جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. پژوهشهای جغرافیای سیاسی، 3(1 (پیاپی 9) )، 157-178. SID. https://sid.ir/paper/358322/fa
Vancouver:
کپیخادم زاده جواد، ایزدی جهانبخش، سلطانی علیرضا. جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. پژوهشهای جغرافیای سیاسی[Internet]. 1397؛3(1 (پیاپی 9) ):157-178. Available from: https://sid.ir/paper/358322/fa
IEEE:
کپیجواد خادم زاده، جهانبخش ایزدی، و علیرضا سلطانی، “جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران،” پژوهشهای جغرافیای سیاسی، vol. 3، no. 1 (پیاپی 9) ، pp. 157–178، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358322/fa