APA:
کپیمیرفخرالدینی، سیدحیدر، حاتمی نسب، سیدحسن، و طالعی فر، رضا. (1388). تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM). کاوش های مدیریت بازرگانی، 1(2)، 55-88. SID. https://sid.ir/paper/358362/fa
Vancouver:
کپیمیرفخرالدینی سیدحیدر، حاتمی نسب سیدحسن، طالعی فر رضا. تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM). کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1388؛1(2):55-88. Available from: https://sid.ir/paper/358362/fa
IEEE:
کپیسیدحیدر میرفخرالدینی، سیدحسن حاتمی نسب، و رضا طالعی فر، “تبیین وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM)،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 2، pp. 55–88، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358362/fa