APA:
کپیعربشاهی، معصومه، غفوریان شاگردی، امیر، نیکویی، ریحانه، و بهبودی، امید. (1398). تاثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)، 33(4 )، 413-426. SID. https://sid.ir/paper/358477/fa
Vancouver:
کپیعربشاهی معصومه، غفوریان شاگردی امیر، نیکویی ریحانه، بهبودی امید. تاثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)[Internet]. 1398؛33(4 ):413-426. Available from: https://sid.ir/paper/358477/fa
IEEE:
کپیمعصومه عربشاهی، امیر غفوریان شاگردی، ریحانه نیکویی، و امید بهبودی، “تاثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)،” اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)، vol. 33، no. 4 ، pp. 413–426، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358477/fa