APA:
کپیرهبرنیا، زهرا، و مصدری، فاطمه. (1394). تاثیر رسانه های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی. جهانی رسانه، 10(2 )، 221-235. SID. https://sid.ir/paper/358495/fa
Vancouver:
کپیرهبرنیا زهرا، مصدری فاطمه. تاثیر رسانه های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی. جهانی رسانه[Internet]. 1394؛10(2 ):221-235. Available from: https://sid.ir/paper/358495/fa
IEEE:
کپیزهرا رهبرنیا، و فاطمه مصدری، “تاثیر رسانه های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی،” جهانی رسانه، vol. 10، no. 2 ، pp. 221–235، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358495/fa