APA:
کپیحقیقی کفاش، مهدی، اسماعیلی، محمدرضا، محمدیان، محمود، و تقوا، محمدرضا. (1396). دسته بندی عوامل موثر بر تقاضای محصولات فرهنگی در بازار داخلی. پژوهش های مدیریت در ایران، 21(2 )، 27-46. SID. https://sid.ir/paper/358615/fa
Vancouver:
کپیحقیقی کفاش مهدی، اسماعیلی محمدرضا، محمدیان محمود، تقوا محمدرضا. دسته بندی عوامل موثر بر تقاضای محصولات فرهنگی در بازار داخلی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1396؛21(2 ):27-46. Available from: https://sid.ir/paper/358615/fa
IEEE:
کپیمهدی حقیقی کفاش، محمدرضا اسماعیلی، محمود محمدیان، و محمدرضا تقوا، “دسته بندی عوامل موثر بر تقاضای محصولات فرهنگی در بازار داخلی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 21، no. 2 ، pp. 27–46، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358615/fa