APA:
کپیحیدری، علی، والی پور، علیرضا، و بختیاری، بهناز. (1396). تحلیلی بر روند پژوهش های بازاریابی در ایران. پژوهش های مدیریت در ایران، 21(3 )، 97-119. SID. https://sid.ir/paper/358621/fa
Vancouver:
کپیحیدری علی، والی پور علیرضا، بختیاری بهناز. تحلیلی بر روند پژوهش های بازاریابی در ایران. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1396؛21(3 ):97-119. Available from: https://sid.ir/paper/358621/fa
IEEE:
کپیعلی حیدری، علیرضا والی پور، و بهناز بختیاری، “تحلیلی بر روند پژوهش های بازاریابی در ایران،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 21، no. 3 ، pp. 97–119، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358621/fa