APA:
کپیشیرمحمدی، یزدان، نیک منش، شمس الدین، و حسن نژاد، فائزه. (1399). اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین المللی شدن محصول در استارت آپ ها شرکت های نوپا. مدیریت کسب و کار بین المللی، 3(2 )، 81-101. SID. https://sid.ir/paper/358770/fa
Vancouver:
کپیشیرمحمدی یزدان، نیک منش شمس الدین، حسن نژاد فائزه. اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین المللی شدن محصول در استارت آپ ها شرکت های نوپا. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1399؛3(2 ):81-101. Available from: https://sid.ir/paper/358770/fa
IEEE:
کپییزدان شیرمحمدی، شمس الدین نیک منش، و فائزه حسن نژاد، “اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین المللی شدن محصول در استارت آپ ها شرکت های نوپا،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 3، no. 2 ، pp. 81–101، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358770/fa