APA:
کپیماهری، مهنوش، و حسینی، منیره. (1393). بررسی تاثیرات بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر نام تجاری در ایران: شبکه نگاری یک انجمن اینترنتی. پژوهش های مدیریت در ایران، 18(4)، 139-159. SID. https://sid.ir/paper/358862/fa
Vancouver:
کپیماهری مهنوش، حسینی منیره. بررسی تاثیرات بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر نام تجاری در ایران: شبکه نگاری یک انجمن اینترنتی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1393؛18(4):139-159. Available from: https://sid.ir/paper/358862/fa
IEEE:
کپیمهنوش ماهری، و منیره حسینی، “بررسی تاثیرات بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر نام تجاری در ایران: شبکه نگاری یک انجمن اینترنتی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 18، no. 4، pp. 139–159، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358862/fa