APA:
کپیآقازاده، هاشم، امینی کسبی، حسین، و جعفری، عماد. (1395). بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اول). پژوهش های مدیریت در ایران، 20(2)، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/358905/fa
Vancouver:
کپیآقازاده هاشم، امینی کسبی حسین، جعفری عماد. بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اول). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1395؛20(2):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/358905/fa
IEEE:
کپیهاشم آقازاده، حسین امینی کسبی، و عماد جعفری، “بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اول)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 20، no. 2، pp. 1–20، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358905/fa