مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,676
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,728
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برندینگ، قلب استراتژی های تجاری

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 44

چکیده

 دیدگاه های متفاوتی در ارتباط با استانداردسازی و تطبیق برندهای بین المللی وجود دارد. ضرورت دارد که تصمیمات برند بین المللی بایستی بر اساس استانداردسازی مفاهیم اساسی (هسته ای) برند میان کشورها و ارزیابی محدوده اجرایی که نیازمند تطبیق محلی است, صورت بگیرد. در این پژوهش, برای تسهیل چنین ارزیابی, یک مدل عرضه - تقاضا ارایه می شود. این مدل در شرکت های صادراتی مواد غذایی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آزمون شده است. دیدگاه های متفاوتی در ارتباط با استانداردسازی و تطبیق برندهای بین المللی وجود دارد. ضرورت دارد که تصمیمات برند بین المللی بایستی بر اساس استانداردسازی مفاهیم اساسی (هسته ای) برند میان کشورها و ارزیابی محدوده اجرایی که نیازمند تطبیق محلی است, صورت بگیرد. در این پژوهش, برای تسهیل چنین ارزیابی, یک مدل عرضه - تقاضا ارایه می شود. این مدل در شرکت های صادراتی مواد غذایی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آزمون شده است. در این پژوهش, مدل مفهومی برای ساختاربندی تصمیمات برای استاندارد و سازگار ساختن برندهای بین المللی ارایه می شود و مقتضیات آن مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد از مروری بر بحث های استانداردسازی, تاکید می شود که اساس هسته ای برند می بایستی بدون تغییر باقی بماند در حالیکه اجرای آن می بایستی بومی سازی شود. در نتیجه این پژوهش, حفظ مفاهیم اساسی برند میان کشورها و تطبیق اجرای آن برای تعدیل تفاوت های محلی تایید شد. در نتیجه این پژوهش, حفظ مفاهیم اساسی برند میان کشورها و تطبیق اجرای آن برای تعدیل تفاوت های محلی تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدی، پرویز، خدامی، سهیلا، و تقوی شوازی، الهه. (1388). برندینگ, قلب استراتژی های تجاری. کاوش های مدیریت بازرگانی، 1(1)، 23-44. SID. https://sid.ir/paper/359626/fa

    Vancouver: کپی

    احمدی پرویز، خدامی سهیلا، تقوی شوازی الهه. برندینگ, قلب استراتژی های تجاری. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1388؛1(1):23-44. Available from: https://sid.ir/paper/359626/fa

    IEEE: کپی

    پرویز احمدی، سهیلا خدامی، و الهه تقوی شوازی، “برندینگ, قلب استراتژی های تجاری،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 1، pp. 23–44، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359626/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button