مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

748
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

473
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش حمایتی سردبیران و داوران مجلات علمی (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 102 | صفحه پایان 105

چکیده

 گسترش فعالیت های پژوهشی و ارائه نتایج این مقالات در مجلات علمی و همچنین روند رو به رشد تحقیقات توسط دانشجویان, نقش مجلات و خصوصا داوران این مجلات را بسیار تاثیرگذار نشان می دهد. یک مقاله هر چند به صورت سطحی و با بی دقتی نوشته شده باشد, می تواند با نظرات دقیق یک مشاور امکان چاپ پیدا کند, بنابراین یک داور مانند یک استاد راهنما می توانند کمک کننده باشد و نقش بسیار وسیعی در حمایت محققینی که تازه در این مسیر قدم گذاشته اند, داشته باشد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، مسعود. (1395). نقش حمایتی سردبیران و داوران مجلات علمی (نامه به سردبیر). مجله دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، 24(2)، 102-105. SID. https://sid.ir/paper/35970/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی مسعود. نقش حمایتی سردبیران و داوران مجلات علمی (نامه به سردبیر). مجله دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد[Internet]. 1395؛24(2):102-105. Available from: https://sid.ir/paper/35970/fa

    IEEE: کپی

    مسعود محمدی، “نقش حمایتی سردبیران و داوران مجلات علمی (نامه به سردبیر)،” مجله دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، vol. 24، no. 2، pp. 102–105، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/35970/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا