مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,255
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

764
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q

صفحات

 صفحه شروع 115 | صفحه پایان 130

چکیده

 هدف این تحقیق, بررسی رابطه بین هزینه های تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران است. در این تحقیق داده های مربوط به 100 شرکت به صورت ترکیبی و برای دوره زمانی 1383 تا 1387 و با استفاده از رگرسیون های تلفیقی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. فرضیه های اول و دوم تحقیق به ترتیب به وجود رابطه معنی دار بین نسبت هزینه تبلیغات به دارایی ها و نسبت هزینه تبلیغات به فروش با ارزش شرکت بر اساس معیار توبین پرداخته است. نتایج تحقیق نشان داد هیچ کدام از فرضیه های تحقیق تایید نمی شوند. یعنی, بین نسبت هزینه تبلیغات به دارایی ها و نسبت هزینه تبلیغات به فروش با ارزش شرکت طبق مدل توبین رابطه معنی داری وجود ندارد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

سجادی، سیدحسن، فرازمند، حسن، و گرگی زاده، مجید. (1389). رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q. بورس اوراق بهادار، 3(9)، 115-130. SID. https://sid.ir/paper/360702/fa

Vancouver: کپی

سجادی سیدحسن، فرازمند حسن، گرگی زاده مجید. رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q. بورس اوراق بهادار[Internet]. 1389؛3(9):115-130. Available from: https://sid.ir/paper/360702/fa

IEEE: کپی

سیدحسن سجادی، حسن فرازمند، و مجید گرگی زاده، “رابطه بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت با معیار tobin’s Q،” بورس اوراق بهادار، vol. 3، no. 9، pp. 115–130، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/360702/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button