APA:
کپیخجسته باقرزاده، حسن. (1397). تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، 8(2 (پیاپی 16) )، 77-104. SID. https://sid.ir/paper/361661/fa
Vancouver:
کپیخجسته باقرزاده حسن. تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)[Internet]. 1397؛8(2 (پیاپی 16) ):77-104. Available from: https://sid.ir/paper/361661/fa
IEEE:
کپیحسن خجسته باقرزاده، “تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی،” مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، vol. 8، no. 2 (پیاپی 16) ، pp. 77–104، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/361661/fa