APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، عباس پور، عباس، بورقانی فراهانی، سهیلا، و عباچیان قاسمی، رضا. (1393). تحلیل تاثیر رسانه های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو. جهانی رسانه، 9(2 )، 236-251. SID. https://sid.ir/paper/361735/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، عباس پور عباس، بورقانی فراهانی سهیلا، عباچیان قاسمی رضا. تحلیل تاثیر رسانه های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو. جهانی رسانه[Internet]. 1393؛9(2 ):236-251. Available from: https://sid.ir/paper/361735/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، عباس عباس پور، سهیلا بورقانی فراهانی، و رضا عباچیان قاسمی، “تحلیل تاثیر رسانه های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو،” جهانی رسانه، vol. 9، no. 2 ، pp. 236–251، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/361735/fa