APA:
کپیعباسی، عباس، منصورآبادی، زهرا، و محمودشاهی، شهرزاد. (1395). تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 883-900. SID. https://sid.ir/paper/362118/fa
Vancouver:
کپیعباسی عباس، منصورآبادی زهرا، محمودشاهی شهرزاد. تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):883-900. Available from: https://sid.ir/paper/362118/fa
IEEE:
کپیعباس عباسی، زهرا منصورآبادی، و شهرزاد محمودشاهی، “تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 883–900، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362118/fa