مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,080
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,068
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 883 | صفحه پایان 900

چکیده

 در دنیای رقابتی امروز خلق اعتماد و توجه به قصد خرید مشتریان امری حیاتی برای ماندگاری سازمان ها محسوب می شود. از این رو توجه به مسوولیت اجتماعی از سوی سازمان ها در راستای خلق اعتماد میان مشتریان روزبه روز در حال افزایش است, تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر مسوولیت اجتماعی بر اعتماد مشتریان و قصد خرید آنها با تاکید بر تاثیر میانجی رضایت مشتریان انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و به لحاظ روش, توصیفی پیمایشی است. نمونه آماری پژوهش مشتریان 27 بانک فعال شهر شیراز بوده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد و تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزاری SPSS و SAMART PLS صورت گرفته است. نتایج تحقیق بیان می کنند که مسوولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید مشتریان تاثیر مستقیم می گذارد. همچنین به صورت غیرمستقیم با میانجیگری عامل رضایت بر اعتماد مشتریان تاثیر گذار است, اما فرضیه مبنی بر تاثیر مستقیم مسوولیت اجتماعی بر اعتماد مشتریان, رد شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسی، عباس، منصورآبادی، زهرا، و محمودشاهی، شهرزاد. (1395). تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 883-900. SID. https://sid.ir/paper/362118/fa

    Vancouver: کپی

    عباسی عباس، منصورآبادی زهرا، محمودشاهی شهرزاد. تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):883-900. Available from: https://sid.ir/paper/362118/fa

    IEEE: کپی

    عباس عباسی، زهرا منصورآبادی، و شهرزاد محمودشاهی، “تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 883–900، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362118/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button