APA:
کپیحسینی دشت بیاض، غلامحسین، جناآبادی، حسین، و فرنام، علی. (1398). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کمی, دانش و استدلال سیال در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پایه های اول و دوم ابتدایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 12(6 )، 28-35. SID. https://sid.ir/paper/362931/fa
Vancouver:
کپیحسینی دشت بیاض غلامحسین، جناآبادی حسین، فرنام علی. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کمی, دانش و استدلال سیال در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پایه های اول و دوم ابتدایی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1398؛12(6 ):28-35. Available from: https://sid.ir/paper/362931/fa
IEEE:
کپیغلامحسین حسینی دشت بیاض، حسین جناآبادی، و علی فرنام، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کمی, دانش و استدلال سیال در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری پایه های اول و دوم ابتدایی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 12، no. 6 ، pp. 28–35، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362931/fa