APA:
کپیهشیوار، رقیه، اسماعیل پور، رضا، و مرادی، محمود. (1394). رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(3 (پیاپی 23) )، 177-194. SID. https://sid.ir/paper/362962/fa
Vancouver:
کپیهشیوار رقیه، اسماعیل پور رضا، مرادی محمود. رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(3 (پیاپی 23) ):177-194. Available from: https://sid.ir/paper/362962/fa
IEEE:
کپیرقیه هشیوار، رضا اسماعیل پور، و محمود مرادی، “رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 177–194، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/362962/fa