APA:
کپیبهرنگی، محمدرضا، نوه ابراهیم، عبدالرحیم، و شیشه گر، افسانه. (1397). کاهش ناهنجاری های یادگیری دانش آموزان ناشی از هم نهشتی مراحل نظارت بالینی با مراحل الگوی مدیریت آموزش فیزیک (مورد مطالعه: مبحث انرژی ها در دوره دوم مقطع متوسطه). مدیریت بر آموزش سازمان ها، 7(2 )، 113-138. SID. https://sid.ir/paper/363868/fa
Vancouver:
کپیبهرنگی محمدرضا، نوه ابراهیم عبدالرحیم، شیشه گر افسانه. کاهش ناهنجاری های یادگیری دانش آموزان ناشی از هم نهشتی مراحل نظارت بالینی با مراحل الگوی مدیریت آموزش فیزیک (مورد مطالعه: مبحث انرژی ها در دوره دوم مقطع متوسطه). مدیریت بر آموزش سازمان ها[Internet]. 1397؛7(2 ):113-138. Available from: https://sid.ir/paper/363868/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا بهرنگی، عبدالرحیم نوه ابراهیم، و افسانه شیشه گر، “کاهش ناهنجاری های یادگیری دانش آموزان ناشی از هم نهشتی مراحل نظارت بالینی با مراحل الگوی مدیریت آموزش فیزیک (مورد مطالعه: مبحث انرژی ها در دوره دوم مقطع متوسطه)،” مدیریت بر آموزش سازمان ها، vol. 7، no. 2 ، pp. 113–138، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/363868/fa