مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

417
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

590
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 108

چکیده

 برند هر شرکت از دارایی های مهم آن شناخته می شود. شرکت ها تلاش می کنند برند آن ها در جامعه با ویژگی های خاصی شناخته شود که مجموعه این ویژگی ها, هویت برند نامیده می شود؛ در واقعیت, هویت برند شرکت الزاما به طریقی که شرکت های تجاری برنامه ریزی می کنند, توسط مخاطبان درک نمی شود و افراد تداعی های ذهنی گوناگون و متفاوتی نسبت به هر برند دارند. مجموعه تداعی های ذهنی مخاطبان هر برند به عنوان تصویر آن برند شناخته می شود. نقشه مفهومی برند یکی از ابزارهایی است که در نگاشت تصویر برند و شناسایی تفاوت بین تصویر برند و هویت برند کمک زیادی به شرکت ها می کند. هدف این تحقیق نگاشت شبکه ادراکی و تصویر برند بانک خاورمیانه است. به این منظور از روش نقشه مفهومی برند استفاده شد و 87 نفر از خبرگان خدمات بانکداری در بازه زمانی مردادماه تا دی ماه سال 1397 مورد مطالعه قرارگرفتند. نتایج تحقیق نشان میدهد ویژگی های مثبت بانک, مشتری مداری, ارائه خدمات با کیفیت و جایگاه اجتماعی و ویژگی های منفی آن دسترسی محدود, ناشناخته بودن وحضور اجتماعی ضعیف بوده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، و بشیرپور، مهدی. (1398). نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند. علوم مدیریت ایران، 14(53 )، 89-108. SID. https://sid.ir/paper/364005/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، بشیرپور مهدی. نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1398؛14(53 ):89-108. Available from: https://sid.ir/paper/364005/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، و مهدی بشیرپور، “نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند،” علوم مدیریت ایران، vol. 14، no. 53 ، pp. 89–108، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364005/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button